Lugnt hemma.

Nu sitter jag här helt själv. Lia är i skolan, Melwin på dagis och Nilo sover. Höll på att frysa till is på vägen till skolan idag. Var ju svinkallt ute. Melwin frös, fick vika upp fuskisen över näsan så bara ögonen syntes. Kinderna var helt röda och iskalla på oss alla.
Det tråkiga är att jag behöver ge mig ut vid lite efter 10 och handla. Hade helst inte velat.. Men så är det. Nilo är på bättringsvägen nu iaf. Får slänga på honom varma kläder. Han sitter ju helt stilla i vagnen. Han var varm och go förut när jag tog upp han från vagnen efter vi lämnat Lia och Melwin iaf.

Har inte tänkt att göra ett skit idag. Tvättar lite bara. Sängarna bäddade, disken är diskad.. Bara lite mat så skiter jag i resten idag. Blir väl att spela lite Mario kart med Melwin i eftermiddag. Han är verkligen jätteduktig på det spelet. Slår oss alla i det spelet ;-) Men det är roligt att spela, kör ju med ratt.

Har suttit och kikat på vitrinskåp på blocket. Finns ju inga, kommer du ut något så säljs det väldigt fort. Kostar ju några tusen att köpa nytt. Har inte lust att slänga ut med så mycket pengar så länge barnen är små. Kan ju faktist hända olyckor.. Bättre då att det är begagnat men i fint skick.

Nä slänga mig i soffan innan jag ska ut och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0