Vill kunna andas.

Alltså jag får snart panik. Bebisen ligger och sprattlar med benen på lungorna och har gjort precis hela dagen. Har kännt av det när jag stått upp idag också. Inte gjort det innan. Ligga och sitta är inte att tänka på.
Men nu är det maj och inte så många veckor kvar..

Imorgon ska jag till mvc. Sist var hjärtljuden 138 s/m. Och sf-måttet 33 cm. Har legat mellan "normalkurvan" och "översta kurvan" hela grav. Med Lia och Melwin så låg jag ganska så jämt på normalkurvan.
Men som Anita sa så märktes det att jag inte röker. För bebisen är stor fast min mage är liten. Oftast om man röker så dalar sf-måttet på slutet för bebisen blir lite tillväxthämmad pga rökningen. Ja, det sa hon faktist till mig!
Jag tror att om den kommer runt bf så kommer den väga runt 3,5-3,9. Mellan Lia och Melwins vikt.. har bara en känsla av det.

Mikael och Melwin är nu iväg och kör Lia till scouterna. Ska vila fram tills Lia ska hämtas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0