Trötta och hungriga.

Har varit ute ett par ggr idag med Melwin. Han bara älskar att cykla. Men han är allt bra fäst vid Lia. Vill bara vara med henne hela tiden. Han får ju inte vara med ute när Lia leker med kompisar.
Det var riktigt kallt ute idag. Blåser som sjutton.
Om en stund kommer Mikael hem. Ska bli skönt. han åkte vid 7 i morsse och spelade. Han är på väg hem nu. Ringde och fjäskade lite så han skulle köpa med pizza hem ;-) Haha middag hos mamma och kvällsmat blir pizza. Snacka om att man är lat! Visserligen så hjälptes jag och mamma åt med maten hos henne. Men det är ändå inte som att laga mat hemma.

Har ont i ryggen idag. Har försökt att lägga mig ner och vila ett par ggr idag. Men mina revben och lungor klarar inte det. Kan inte andas när jag ligger ner. Och efter som jag håller igång från tidig morgon till sen kväll så somnar jag av ren utmattning på kvällarna. Sover oftast hela natten utan att vakna. Kanske ett toabesök någon natt.. Haha på det sättet är det skönt, jag slipper springa upp och ner hela nätterna till toan iaf.

Melwins ben slutade att göra ont på förmiddagen och han har inte sagt något mer sen dess. Skönt.. Men blir ändå vc i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0