Skitunge..

Lia låg vaken inatt i 2 timmar. Hon fick för sig att det var morgon och hon ville till skolan! Jag fortsatte sova men vaknade till innan hon somnade. Hon lär ju vara trött idag.
Melwin sov hela natten som vanligt. Så skönt att båda barnen sover hela nätter utan något undantag ibland, som inatt. För en bebis kan ju vara vaken lite då och då.

Sista veckan nu i maj så tar Melwin sommarlov. Sen börjar han inte förrän i mitten på augusti. Fick bli så för Mikael är föräldraledig med Melwin 2 veckor nu i maj och början på juni. Sen ska han ta ut 10 pappadagar med bebisen. Sen var det bara 2 eller 3 veckor innan sommardagiset började. Så lika bra att hålla honom hemma efter som Lia ändå har sommarlov. Och sen efter sommardagiset så har Mikael semester..

Måste tipsa om en god saft vi köpte sist vi handlade. Bob Mix med smak av annanas och passion. Dricker man den iskall med massa is i så smakar det nästan glass! Melwin och Mikael älskar saften också. Lia är så löjlig så hon ville inte smaka..

Nu ska vi göra oss klara för skola och dagis. Och jag hoppas de kommer och fixar våran ugn idag eller att vi får en ny spis. Den går på högsta effekt fast man bara har tex 175 grader på. Vilket resulterar i att alla mat blir kolsvart.. Försökte mig på att göra en äppelkaka igår. Hade mycket lägre grader på än vad det skulle vara. Efter 15 min var den kolsvart... Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0