Ont nu..

Nu var det länge sedan igen.. Har inte haft tid helt enkelt. Har jobbat och skulle jobbat sista dagen i fredags kväll. Men jag har haft så ont den senaste veckan så jag fick ringa och säga som det var.. Det gick helt enkelt inte.
Är nu idag i vecka 35+6. Inte långt kvar nu. Mindre än 1 månad ;-) Allt är klart. Bara bärsjalen som min syster ska leta fram. Sen bädda spjälsängen och vagnen. Alla kläder är tvättade och ligger så fint i lådorna i nymålade byrån.
Jag kan verkligen inte andas och mina revben är helt ömma. Bebisen ligger och trycker högt upp så jag knappt kan sitta!
Melwin har kännt bebisen några gånger innan, men igår så kännde han och då var det ett riktigt liv i magen. Han utbrast: -Vad är det? Fick förklara att nu är bebisen så stor så nu känns inte bara sparkar utan man känner när hela bebisen rör sig i magen. 
På lördag så fyller Melwin 4 år. Fatta vad tiden går fort! Han längtar som bara den. Just för att han får paket men sen så är det ju crusing också. Han vill se alla bilarna.

Lia ser man inte av så mycket vissa dagar. Hon kommer hem från skolan och äter mat. Sen går hon ut och leker. Kommer in när hon är hungrig eller behöver gå på toa. Vi får släpa in henne på kvällen när det är dax för kvällsmat och läggdax.

Nu ska jag och Melwin få på oss lite kläder så vi kan gå ut sen på förmiddagen. Lia är klar redan hon sitter och skriver. Hon verkligen älskar att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0