Fixerad.

Varit hos mvc och allt var bara bra. Blodtrycket fortfarande lågt, 110/60. Sf måttet var på 35 cm. Och bebisens hjärtljud låg på 138 s/m. Och den var FIXERAD! Anita sa att det var ovanligt att den fixerar sig när man har barn innan. De brukar göra det precis innan förlossningen startar eller under. Så hon tyckte jag skulle ta det lite lugnt ett tag framöver så det inte startar alldeles för tidigt. Det tycker jag också, fram till vecka 38 vore lagom.
Är i vecka 36+1 idag.
Fick skriva förlossningsbrev m.m. Skrev att jag bara vill ha lustgas och absolut inga sprutor! Haha..

Lia och Melwin var hos mamma under tiden. Nu gick Lia ut och lekte med en kompis. Ska försöka få in henne vid 16 tiden för då ska vi åka med mormor till hem och hobby i hjo. Ska inte köpa något speciellt utan bara kika. Se om jag hittar något kul. Undra om de har täcke och kudde till barnvagn och kanske även bäddset till det. Vet att de har haft till spjälsäng iaf.

Igår kladdade Melwin mat på ena soffan så hela klädseln fick åka in i tvättmaskinen. Det hänger på tork nu. Ser väldigt snyggt ut i soffan just nu.. Har lagt lakan över dynorna. Får se om det är torrt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0